Hlavní stránka Firmy a služby Školy, spolky, sdružení Mateřská škola
Mateřská škola - Jablonec nad Jizerou 439, 512 43 Jablonec nad Jizerou, +420 481 591 214, jídelna: +420 481 591 108,
Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript
, www.skolkajablonecek.estranky.cz, GPS: 50°42'21.407"N 15°25'47.684"E.
První zmínka o útulku pro děti v Jablonci nad Jizerou pochází z roku 1946. Mateřská škola však byla oficiálně otevřena 1. května 1948 ve staré budově. O 30 let později, v roce 1978, byla postavena nová budova. Její kapacita byla stanovena na 140 - 150 dětí. Zájem byl tehdy tak veliký, že kapacitu převyšoval. Postupně se však počet narozených dětí snižuje a v současné době je kapacita mateřské školy 50 dětí a v druhé části bývalé mateřské školy se nachází základní umělecká škola.
|
Infobox firmy
Sekce firem obsahuje firmy, služby úřady, instituce a zájmové spolky či sdružení ze širokého okolí běžně dohledatelné na internetu. Pokud vás zajímá rozšířený záznam včetně fotografií a aktivních linků a mapy, nebo chcete přidat firmu která zde není uvedena, použijte kontaktní formulář.
|
Chystané akce
Tajemství babiččných receptů Sobota 21.12.2024 - 10:00 hodin Galerie Starý kravín Otevřeno na zazvonění. Přiďte navštívit do Starého kravína ve Františkově výstavu Tajemství babiččných receptů a kuchařek. Facebook Galerie Starý kravín
|
Museum Četnická stanice Sobota 21.12.2024 - 10:30 hodin Muzeum Jablonec nad Jizerou
Museum dobové četnické stanice. Využijte možnosti prohlídky v otevírací době nebo si domluvte individuální termín na 606 088 155.
|
Tajemství babiččných receptů Neděle 22.12.2024 - 10:00 hodin Galerie Starý kravín Otevřeno na zazvonění. Přiďte navštívit do Starého kravína ve Františkově výstavu Tajemství babiččných receptů a kuchařek. Facebook Galerie Starý kravín
|
Museum Četnická stanice Neděle 22.12.2024 - 10:30 hodin Muzeum Jablonec nad Jizerou
Museum dobové četnické stanice. Využijte možnosti prohlídky v otevírací době nebo si domluvte individuální termín na 606 088 155.
|
|